My own little project


Titta på det här rummet och med en hel del fanatsi försök att föreställa er ett helt nytt badrum, designat av....mig! Japp, det är sant, jag ska designa det nya badrum som vi håller på och bygger hemma hos min mamma. Detta beror på att vi har som en vindsvåning där det finns ett stort sovrum och (det fanns) ett badrum. När vi hade en barnflicka som bodde hos oss så bodde hon där men nu står det tomt och det är tänkt att jag ska flytta upp dit : )

Anledningen till att vi bygger om badrummet är för att det hade vattenskador. Eftersom vi hade försäkring så betalar försäkringsbolaget för nästan hela ombyggnaden :) Vad gäller inredningsidéer så har jag bestämt mig för att ha mörkgrått, nästan svart, kakel på golvet och lite kalkigt, slitet "off white" kakel på väggarna. Jag valde neutrala färger eftersom man lätt tröttnar på skrikika färger även om det kan vara snyggt. Istället ska jag ha andra små färgklickar i rummet, på saker som går att byta ut (typ handdukar, tandborsthållare, toalock, who knows..). Det hela blir nog klart inom ett par månader, så kom ihåg denna "före"-bild för snart får ni se resultatet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0