Övernaturliga krafter?

Hej bloggen :)

Idag har jag haft tre prov i skolan, tre prov på en dag är allt annat än schysst. Och inte heller lagligt om Annis har rätt i det hon säger, och det har hon ju nästan alltid ;) Imorron har jag prov i Svenska och dagen efter i Spanska och Social Science :(:( Det var en väldigt olaglig skola jag går i.. Efter skolan så åkte jag till stallet för ridning, jag har nog aldrig skrivit om ridningen förut i denna blogg, är ingen riktig hästtjej som älskar att prata favvo-hästar osv. Men att rida är kul, särskilt när man hoppar :D Och det gjorde vi idag. Jag red hästen Kokos och hon verkligen älskar att hoppa, hon flög fram över hindrena och det gick jättebra för oss på banhoppningen.

Nu undrar nu säkert vad denna rubrik har med prov och ridning att göra. Men det kommer nu. Det är nämligen så att på senare tid har jag börjat tro att jag skulle vara synsk eller nåt. Här är några exempel som fått mig att undra: när jag träffade Annis o Karis så sa nån av dem att de träffat nån från vår gamla skola, jag trodde hon sa att hon träffat Johannes på slussen men jag hörde tydligen fel, några minuter senare går vi på slussen och gissa vem som går förbi? Johannes! Och honom har jag inte sett sen  jag slutade nian. Idag satt vi i biblioteket i skolan och så tänkte jag på en snygg kille som går i trean och tänk om han skulle komma in i detta rum just nu...och så gjorde han det! Och sen idag när jag var i en sko-affär så såg jag ett par skor som jag tror Kenza har och så tänkte jag: tänk om jag skulle se Kenza på stan idag. Gissa vilken chock jag fick när jag vänder mig om och genom affärens fönster ser Kenza stå precis utanför, typ två meter ifrån mig!!! Det var faktiskt läskigt. Förstår ni att jag börjar undra?

När jag blir synsk får ni gärna komma till mig så ska jag spå er framtid ;) Puss på er!


På tal om hästar, en bild från när vi red i Mexico. Det var underbart att galoppera
på stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0