Älsklingar <3

Igår träffade jag mina kära kompisar Annis, Karis, Linis och en kort stund Saris. Vi träffades först i Sickla och bagav oss sedan till vårt traditionella fik, Café 60 (iof har vi bara vart där två gånger men det räknas som tradition ändå). Jag och Karin "tjockade" oss (Annas ord) med sötsaker medan Nyttiga Anna tog en toast med sallad. Vi pratade o pratade o pratade, om ett enda samtalsämne: skolan :) Alla hade vi så mycket att berätta om våra nya skolor, lärare o elever. Vi skrattade en hel del, jag och Anna som går i vanliga traditionella skolor förstod varandra bra men karin talade ett helt främmande språk, det var case, plantera din egen trädgård och blablabla.. (hon går ju i Vittra gymnasium). Till slut tröttnade Karin på allt skolsnack och vi förbjöd ordet "skola".

Lina slutade senare än oss så vi mötte upp henne på Hötorget efter att vi varit på cafét och så fick vi fika igen så hon skulle få vara med åxå :) Det var bara Karin som inte hade ändrat sin frisyr sen sist; jag har ju som sagt klippt lugg, Lina har numer svart hår och lugg (jättefint!) och Anna har blivit brunett! När jag såg henne först fick jag en chock men man vande sig efter en stund och det var åxå jättefint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0