Ny look!

  
Före                                                               Efter

Idag har jag klippt håret och så här blev det :) Jag är nöjd med resultatet med det var jag inte förut. Jag ville slå ner tanten (frisören) när hon började klippa lugg enda bort bakom öronen, typ världens bredaste lugg! Den är fortfarande för bred men det går att täcka över med längre hår har jag kommit på. Och så är det ju nästan alltid så när man klipper sig mycket, man får först en chock av allt hår som faller ner på golvet och all förändring man ser i spegeln framför sig, men man vänjer sig. Det bästa med stället där jag klipper mig, Kruuse & Co. heter det, är att de har ett särskilt rum där det är som ett spa, mörkt med dimmad belysning och lugn musik, och där tvättar de håret på alla kunder och masserar huvet, det är så skönt! Och juste, det bästa av allt: de har massagestolar :D

Vilken frisyr var bäst?

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman! Din nya frisyr blev ju jääätttte fin (:

Haha, JAG HAR OCKSÅ klippt lugg, men det var ju typ 2 veckor sen:P men är verkligen inte nöjd!

men du vart iaf jätte fin!

ha det bäst<3

"linis"

2008-09-24 @ 11:31:46
Postat av: Julia

Liiiiinis!

Hur har du hittat hit? :)

Tack, du är säkert jättefin i lugg ;)

Kommer du med i fikar i stan imorgon?

Puss! <3

2008-09-25 @ 19:56:35
URL: http://juliskulis.blogg.se/
Postat av: Anna

haha nu måste jag också skirva här ju!

supersöta julia <3 som vanligt.

alla här har ändrat frillan ;) jag med! mitt hår är numer mööörkt :)



pusshej! längtar till imorgon tjejer!

2008-09-25 @ 21:30:49
Postat av: addi :)

ja jules...



om jag ska vara ärlig tycker jag att det skulle passa bettre med den gammla frisyren.

ÄH!! VAD SÄGER JAG DU BLEV SVERIGES NYA TYRIA BANKS!!!



Puss o Kram

"Fake-syrran Addi"

2008-11-15 @ 11:38:30
Postat av: addi :)

ps.stavas tyira banks så här?????????

2008-11-16 @ 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0