Sjuuuuk

Dagens outfit: Mjukisbyxor, tjock munkjacka, sockor, ulltofflor och halsduk. Jag är förkyld. Igår morse när jag vaknade trodde jag att jag att jag var död, det gjorde ont överallt och jag nös typ fem gånger per minut (intressant fakta: när man nyser så är man död i typ en nanosekund). Igår gick jag inte ut en enda gång, om man inte räknar med någrea sekunder ute på balkongen, jag drack varma saker, kollade på TV och pluggade lite till och med! Idag mår jag väl lite bättre men jag kan fortfarande inte andas genom näsan och när jag åt frukost höll jag på att kvävas för det är svårt att andas med munnen när den e full med mat!

Det är tur att jag har mina bästa vänner som stöd i min sjukdom, utan dem vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Här är dom:

 
Kära Echinacea, en brustablett så äcklig (man måste hålla för näsan när man dricker den för att inte känna smaken lika mycket), men ändå så effektiv mot förkylningar. Och inget slår Keldas milda tomat soppa med pasta i, den varma soppan får halsontet att gå över, i alla fall för en stund. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0